SolidarICAB

SOLIDARICAB: L'ICAB s'adhereix a la campanya 'Una poma per la vida' 2021

El 15 d'octubre de 2021.

Fri Oct 15 00:00:00 CEST 2021

'Una poma per la vida' és una campanya solidària de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) envers les persones afectades d’esclerosi múltiple que té com a objectiu sensibilitzar l’opinió pública respecte la problemàtica amb la que conviuen prop de 7.000 famílies a Catalunya.

Igual que en anys anteriors, el divendres 15 d'octubre de 2021, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) participarà en aquesta campanya i deixarà sobre la taula dels seus treballadors i treballadores una poma solidària.

Els fons recaptats amb la Poma per la Vida es destinen al programa FEM Feina, que impulsa l’ocupabilitat entre les persones amb esclerosi múltiple.

L'ICAB hi col·labora des de 2017 amb aquesta iniciativa solidària.

#mossegadasolidària