Fundació degà Ignasi de Gispert | Fundació Ignasi de Gispert | SolidarICAB

"Panettones" solidaris de la Fundació Ignasi de Gispert per al Nadal 2023. Ja a la venda!

Enguany, igual que en els anteriors, la Fundació privada degà Ignasi de Gispert (FdIdG) portarà a terme una recaptació de fons amb finalitats socials mitjançant la venda de "panettones".

Thu Dec 07 13:00:00 CET 2023

Aquests dolços podran ser adquirits fins a exhaurir existències a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), tant al carrer Mallorca com a la Ciutat de la Justícia, a Altermútua i a qualsevol de les oficines d'Arquia, per només 14,50 euros / unitat.

Per assegurar-te que no et quedis sense el teu panettone, pots fer la teva comanda enviant un correu electrònic a fundacio@icab.cat.

Et recordem que la FdIdG és una entitat compromesa en proporcionar assistència social a aquells col·legiats/des i persones vinculades a aquests, inscrits/es a l'ICAB, que, a causa de diverses circumstàncies, es troben en una situació en què no poden treballar per raons de malaltia, accident o jubilació i necessiten suport per cobrir les seves necessitats bàsiques.

Et convidem a formar part d'aquesta iniciativa. La suma de les teves aportacions farà realitat l'ajuda a un gran nombre de companys/es. La teva col·laboració és fonamental i fa una diferència significativa!

Ajuda’ns a ajudar!

FdIdG, l'Obra Social dels advocats