SolidarICAB - Responsabilitat Social Corporativa | SolidarICAB

SOLIDARICAB | Associació Cel Luz

Fundada per un grup de pares units per una causa comuna, aquesta associació sense ànim de lucre es dedica a combatre la malaltia de Lafora.

Thu Feb 29 14:21:00 CET 2024

Aquesta condició, no només rara sinó també devastadora, ens ha portat a buscar activament solucions i esperança on sembla que n'hi ha molt poca.

Sobre la malaltia de Lafora

Es tracta d'una malaltia neurodegenerativa ultrarara que afecta joves durant la seva adolescència. Amb símptomes que progressen ràpidament i porten a un desenllaç fatal, la malaltia de Lafora representa un desafiament tant per als pacients com per a les famílies. La manca de finançament i investigació ha limitat les opcions de tractament, cosa que estem determinades a canviar.

Cel-luz Asociacion (@celluzasociacion)

• SolidarICAB - Responsabilitat Social Corporativa