Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ. Escola de Pràctica Jurídica ICAB

ESCOLA DE PRÀCTICA JURÍDICA

Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ-ICAB. Presencial i on-line

Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ-ICAB. Presencial i on-lineICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.

MATRÍCULA OBERTA FINS A L'1 D'ABRIL DE 2024

Amb el Postgrau en Pràctica Jurídica et prepararàs per exercir com a advocat/da, ja que és la formació idònia per iniciar-se en l’advocacia i aporta destresa i experiència a un Llicenciat/da o Graduat/ada en Dret que vulgui exercir.

L’alumnat pot triar dues de les matèries (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, Mercantil i Família) en un doble format; de manera presencial o on-line (l'edició on-line és oberta a titulats/des en Dret de tot Espanya).

MATRÍCULA EPJ - PRESENCIAL

MATRÍCULA EPJ-ON-LINE (l'edició on-line és oberta a titulats/des en Dret de tot Espanya)

Els horaris són de les 18 a les 20.30h, de dilluns a dijous. De tal manera que dilluns i dimecres es faria una especialitat i dimarts i dijous, una altra.

Els horaris es poden combinar com es vulguin:

DILLUNS I DIMECRES

DIMARTS I DIJOUS

MARÇ'24

PRESENCIAL

Dret Civil

Dret Penal

Dret Laboral

Dret Administratiu

Dret de Família

Dret Mercantil

ONLINE

Dret Penal

Dret Civil

Dret Laboral

Dret Admintratiu

Dret de Família

Dret Mercantil

PER QUÈ TRIAR L'ESCOLA DE PRÀCTICA JURÍDICA?

Els coneixements que ofereixen les Facultats de Dret estan orientats a la formació de juristes en general i no tenen en compte les peculiaritats de la professió d’advocat/da.

L'experiència acumulada per l'Escola de Pràctica Jurídica, des de fa més de 50 anys, demostra que la millor metodologia formativa és aquella que posa l'advocat/da en contacte amb la realitat professional a través de simulacions i casos reals.

A més a més, el professorat de l’Escola de Pràctica Jurídica està format per advocats/des en exercici amb experiència en el món professional.

COM?

Els lletrats i les lletrades en pràctiques treballen sobre supòsits reals, intervenen en simulacions de judicis, poden fer voluntàriament pràctiques en despatxos i es traslladen a l'Escola Judicial, on intervenen defensant casos davant jutges.

Les pràctiques d'iniciació a la professió que s'imparteixen des de l'EPJ estan homologades pel Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) i pel Consell de l'Advocacia Catalana (CICAC), per la qual cosa ofereixen una garantia de qualitat, ja
que estan subjectes a un control permanent, així com a una revisió i renovació constants.

QUAN?

L’alumnat pot començar en dues dates diferents segons les seves necessitats:

• De març a desembre de 2024
  • D'octubre de 2024 a juny de 2025

FORMACIÓ PRÀCTICA

• Possibilitat de realització de pràctiques voluntàries en Institucions Públiques, despatxos col·laboradors i empreses
  • Simulacions de judicis a l’Escola Judicial
  • Immersions en casos reals
  • Visites a institucions públiques i privades (Registres, Notaries, Comissaries, Centres Penitenciaris, Jutjats de Guàrdia, 1a Instància i Audiència Provincial, Institut Nacional de Toxicologia, Escola de Policia i Servei d’Orientació Jurídica)
  • Assistència a judicis i serveis de guàrdia
  • Simulacions de judicis perquè el lletrat en pràctiques aprengui a desenvolupar-se davant d’un jutge
  • Seminaris i treballs en grups reduïts
  • Sala exclusiva d’estudi a la Biblioteca de l’ICAB per als alumnes EPJ i màsters ICAB.

PREU

L'import total del Postgrau en Pràctica Jurídica varia segons el que esculli l'alumne/a (9 quotes):

2 especialitats Ex alumnes 3a especialitat
Presencial 3.100 euros 1.800 euros