Departament de Biblioteca | Formació ICAB | Secció de Dret del Consum | Secció de Dret Processal

Vademecum processal sobre clàusules abusives en la contractació amb consumidors

La Biblioteca de l'ICAB ofereix una breu guia de nocions i informacions fonamentals de l'àmbit processal en la contractació dels consumidors. Aquesta nova Edició Digital analitza la doctrina i jurisprudència espanyola, així com la jurisprudència dictada pel Tribunal de Justícia de la Unió Europea. Edició actualizada març 2020.
24/03/2020