Comissió d'Advocats d'Empresa

Trobada amb el president de la 'European Company Lawyers Association'

El passat 22 de setembre la Secció d'Advocats d'Empresa de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Madrid va organitzar una trobada amb Sergio Marini, president de la 'European Company Lawyers Association (ECLA)', al que hi van assistir representants dels Col·legis d'Advocats de Barcelona, Bilbao i València. Per part de la Comissió d'Advocats d'Empresa de l'ICAB va assistir la seva presidenta, Cristina Crespo.
Wed Nov 04 00:00:00 CET 2015

L'ECLA és l'Associació Europea d'Advocats d'Empresa, creada el 1983, és una associació sense ànim de lucre que aglutina en l'actualitat 20 associacions nacionals d'Advocats d'Empresa a Europa i representa els interessos comuns de tots ells a nivell europeu.

Des de la seva posició, ECLA es converteix en una plataforma per respondre i influir a la xarxa d'Advocats d'Empresa, les organitzacions europees i organismes de formulació de polítiques. Té entre els seus objectius, identificar, aprofitar i explotar les oportunitats de regulació adequada per millorar la posició dels Advocats d'Empresa, així com identificar i eliminar les amenaces de regulació a la posició o la pràctica dels Advocats d'Empresa.

Per obtenir més informació us convidem a visitar la seva pàgina web: http://www.ecla.org

Així mateix, en el transcurs de l'acte es va presentar la Guia Legal Professional Privilege Handbook: Explore how it applies around the globe editada per ECLA en relació al tractament del Legal Professional Privilege a tot el món.

Per veure i comparar la situació en les diferents jurisdiccions podeu accedir on-line a la informació de cada país: http://ves.cat/mgqn. Us convidem a visitar-la doncs, a més de l'interessant contingut, té un original i atractiu format.

Des d'aquí agraïm a la Secció d'Advocats d'Empresa de l'ICAM que ens hagi convidat a participar en la jornada i confiem en què la informació sigui del vostre interès.