Transformació Digital | Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) | Convenis

Renovació de certificats ACA

El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) ens informa que, a partir de la data de finalització de l'estat d'alarma, el 21 de juny de 2020, els subscriptors que no hagin fet la renovació del certificat, no podran fer-la de forma on-line. És a dir, es restaura l'aplicació del requisit de la Llei 59/2003 de signatura electrònica en el seu article 13.4 un cop finalitzi l'estat d'alarma.
Thu Jun 18 00:00:00 CEST 2020

Amb motiu de l'aplicació de l'estat d'alarma s'ha estat permetent la renovació de tots els certificats, fins i tots d'aquells en els que han transcorregut més de 5 anys des de la seva primera emissió o personació, d'acord amb la Instrucció del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital en la que informava de la suspensió dels terminis administratius. Aquesta situació finalitza amb la fi de l'estat d'alarma.

Us recordem l'enllaç on es troba l'aplicació de renovació on-line i l'ajuda amb els passos a realitzar:

El període de renovació dels certificats es va ampliar a 60 dies abans de la seva caducitat i el certificat ha d'estar en vigor per poder ser renovat on-line.

Si necessiteu qualsevol aclariment, contacteu amb l'Autoridad de Certificación de la Abogacía (ACA) a la bústia soporte.tecnico@redabogacia.org.

• Transformació Digital | Titulars

Sistema de certificació de comunicacions (eEvidence)

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha renovat el conveni de col·laboració amb l’empresa eEvidence, proveïdor de serveis de confiança digital.
  • Titulars

CGAE: Eleccions per cobrir dues places de conselleres i consellers electius

El Ple del Consejo General de la Abogacía Española, en la sessió de 9 de febrer de 2024, va adoptar l'acord de convocar eleccions per cobrir DUES PLACES DE CONSELLERES I CONSELLERS ELECTIUS, PROFESSIONALS DE L'ADVOCACIA DE RECONEGUT PRESTIGI AMB ...
  • Convenis | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Guia de normativa bàsica de tributació de l'advocat/da (versió actualitzada 2023)

Es tracta d'un document que pretén ajudar l'advocat/da exercent a conèixer les seves principals obligacions fiscals, normativa que li és d'aplicació, formularis de presentació de declaracions fiscals i dates de presentació.