Comissió de Prospectives Socioprofessionals | Comissió Prospectives Socioprofessionals

Nova edició de l’enquesta 'Radiografia de la professió'

L’enquesta per conèixer què està passant a la nostra professió que impulsa la Comissió de Prospectives del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
Wed Jun 22 00:00:00 CEST 2016

Un cop més, a iniciativa de la Comissió de Prospectives, l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) portarà a terme un estudi per tal de fer una radiografia de la professió mitjançant la realització d’enquestes als professionals del sector, tal com ja s’ha fet altres anys (veure enquestes 2012 Radiografia de la professió any 2012) i l’any 2006 (Radiografia dels professionals i Radiografia dels Despatxos d’Advocats).

Per tal de desenvolupar la investigació, s’ha contractat CERES, empresa especialitzada en estudis d’opinió.

La vostra col·laboració és important, ja que es pretén obtenir el major nombre de respostes possible per tal de comptar amb una descripció detallada de la professió, de les seves necessitats i de les seves inquietuds.

Ceres es posarà en breu en contacte amb vosaltres per via e-mail facilitant un link a un qüestionari telemàtic, com a eina de recollida d’informació, el que suposa una major comoditat. Aquesta metodologia permet que pugueu llegir les preguntes a priori i decidir quin és el millor moment per a contestar-les, dedicant-hi el temps necessari per meditar les respostes.

Les respostes són confidencials, s’analitzaran globalment i a nivell estadístic i mai es relacionaran amb la persona concreta que ha respost.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració en l’estudi per tal de conèixer les característiques de la professió.