Comissió de Protecció dels Drets dels Animals | Comissió de Protecció dels Drets dels Animals

La diputada Carmen Valenzuela representa l'ICAB i la CPDA en l'acció del RCD Espanyol de Barcelona a favor del no abandonament animal

La diputada de la Junta de Govern Carmen Valenzuela ha representat l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i la seva Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA), pionera a tot l'Estat, en l'acció impulsada pel RCD Espanyol a favor del no abandonament i el foment de l'adopció dels animals.

Sat Oct 14 00:00:00 CEST 2023

La campanya “Els pericos no abandonen”, ha estat organitzada des de l'àrea social del club de futbol en el marc de les accions de la Superlliga Solidària, amb la finalitat de conscienciar la societat sobre la importància de no abandonar els animals.

En aquest sentit, el RCD Espanyol ha estat el primer equip de La Liga (Primera i Segona Divisió) que ha sortit al terreny de joc acompanyat per gossos. Ha estat durant el partit contra el Valladolid, celebrat aquest dissabte, 14 d’octubre de 2023, a l’Stage Front Stadium, demostrant el compromís dels jugadors blanc-i-blaus amb la societat i les iniciatives solidàries.

Amb la seva presència, la diputada Carmen Valenzuela, com a responsable de la CPDA de l'ICAB, també s'ha volgut implicar en aquesta causa.