La CRAJ informa: Confinament al Centre Penitenciari Brians I

Us informem que els mòduls 2 i 4 del Centre Penitenciari Brians I estan en situació de confinament, per la qual cosa no es poden efectuar visites a les persones internes als mateixos.

27/01/2022

Realitzarem un seguiment per a comunicar-vos la finalització d'aquesta mesura quan procedeixi.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Comissió de Dret Penitenciari | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Millores en els locutoris del Centre Penitenciari Brians 1

Us informem que per part de la Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i atenció a la víctima ha estat comunicat que durant el mes de juny de 2022 es resoldran les incidències existents i funcionarà correctament el sistema de refrigeració als ...
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Normes Repartiment

La CRAJ informa: Normes de repartiment dels Jutjats d'Instrucció de Barcelona

Us informem de les normes de repartiment dels Jutjats d'Instrucció de Barcelona actualitzades.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Implantació del Servei Comú Processal a Igualada

Us informem que, des del dia 1 de març de 2022, ha entrat en funcionament el Servei Comú Processal d'Execució d’Igualada (SCPE).