Deganat | Titulars

L'ICAB, present a l’acte de reconeixement als magistrats i magistrades amb més anys de servei a Catalunya

Durant l’esdeveniment, celebrat a la seu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, la subsecretària del Ministeri de Justícia, Ana Sánchez, ha lliurat quatre condecoracions de l'Ordre de Sant Raimon de Penyafort, en la seva modalitat de Creu Distingida de Primera Classe, concedides pel Ministeri de Justícia, al magistrat de la Sala d'Apel·lacions del TSJ de Catalunya, Francisco Segura Sancho; al magistrat de la Secció 15a de l'Audiència Provincial de Barcelona, Luis Rodríguez Vega; al president de la Secció 2a de l'Audiència Provincial de Barcelona, ​​Jose Carlos Iglesias Martín; i a la magistrada d'aquesta Audiència, Amelia Mateo Marco.

Fri May 27 14:19:01 CEST 2022

En representació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, hi ha assistit el degà de la Corporació, Jesús M. Sánchez, la vicedegana, Susana Ferrer, el secretari, Joaquim de Miquel, i la tresorera i diputada de la Junta de Govern, Yvonne Pavía.

Durant l’acte. que ha presidit Carlos Lesmes, president del Tribunal Suprem i del "Consejo General del Poder Judicial", a més, s’ha fet un reconeixement als membres de la Carrera Judicial que en els anys 2020 i 2021 van acreditar una antiguitat de vint-i-cinc anys o van arribar a la jubilació; que se suma a les distincions concedides pel TSJ a aquelles persones que en aquell mateix període van acreditar trenta-cinc anys d'antiguitat.

La cerimònia ha tingut lloc al el Palau de Justícia de Barcelona el dia 27 de maig de 2022.