Titulars

L’ICAB, present a la jornada “El gran tenidor: concepte i conseqüències al contracte d'arrendament i al desnonament”

La vicedegana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Susana Ferrer, ha inaugurat la jornada celebrada aquest dijous 25 d’abril del 2024 a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

Thu Apr 25 17:50:59 CEST 2024

Ferrer ha intervingut a la sessió juntament amb Vicente García-Hinojal, degà dels Registradors de Catalunya; Andreu Olesti, degà de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, i Chantal Moll, vicepresidenta de la secció de Dret Civil de l’ICAB i presidenta de la Càtedra de Dret Registral de la Universitat de Barcelona.

També han intervingut durant la sessió Marta Legarreta, presidenta de la Secció de Dret Civil, que ha moderat la taula sobre les conseqüències de ser un gran tenidor amb relació als contractes d'arrendament; i Cristina Vallejo, coordinadora de Formació ICAB i assessora jurídica del Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida, que ha participat com a ponent a la taula “Conseqüències processals de ser gran tenidor en el procés de desnonament”.

La sessió ha estat organitzada per la Càtedra de Dret Registral de la Universitat de Barcelona, els Registradors de Catalunya, les seccions de Dret Civil i de Dret Processal de l'ICAB, amb la col·laboració del Col·legi d'APIS, la Cambra de la Propietat Urbana de Barcelona i el Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona – Lleida.