Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

L’ICAB col·labora amb la Tech Spirit Barcelona i la Mobile Week

L’ICAB organitza, en el marc de la Tech Spirit Barcelona, una conferència el 25 de febrer en relació als reptes en ciberseguretat i pels drets digitals que pot implicar la tecnologia 5G. També col·laborem amb la Mobile Week amb la celebració d’una conferència el 27 de febrer per donar consells en ciberseguretat. T’hi esperem!
Thu Feb 20 00:00:00 CET 2020

Conferència: '5G: Reptes per a la Ciberseguretat i els Drets Digitals'
Data: 25 de febrer de 2020
Horari: de les 16:00 a les 18:10 hores
Lloc de celebració: Pati de Columnes de l'ICAB, accés pel Palauet Casades (cantonada c/ Mallorca amb Roger de Llúria).
Organitza: Comissió de Transformació Digital.
Inscripció on-line.

Col·laborem amb la Mobile Week amb la celebració d’una conferencia oberta a la ciutadania per donar consells en ciberseguretat.

Conferència: 'Com protegir els nostres dispositius de ciberatacs: consells de ciberseguretat'
Data: 27 de febrer de 2020
Horari: de 18 a 20 hores
Lloc de celebració: Aula 1. Centre de Formació de l'ICAB (c/ Mallorca, 281)
Organitza: Comissió de Transformació Digital de l’ICAB i ISACA. Barcelona Chapter
Inscripció on-line

Finalment, representants de l’ICAB participen de la sessió de treball del DIGITAL FUTURE SOCIETY, fòrum de debat per posar en comú reflexions sobre les implicacions i els impactes de la tecnologia en diferents aspectes de la nostra societat.