Altres Cursos | Formació ICAB

L’ICAB acull l’acte de graduació del Màster Universitari en Advocacia de la UPF

La Sala d’Actes del Palauet Casades, seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), ha estat l’escenari, aquest dijous, 15 de febrer de 2024, de la graduació dels i les alumnes del Màster Universitari en Advocacia UPF Barcelona School of Management.

Thu Feb 15 18:00:00 CET 2024

L’emotiva cerimònia ha comptat amb la benvinguda a càrrec del secretari de l'ICAB, Joaquim de Miquel, així com la intervenció del director del Màster, el Dr. Ramon Ragués. Per la seva banda, l’advocada i presidenta de la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB, Olga Arderiu, ha pronunciat la lliçó magistral.

En representació de l’alumnat d’aquesta promoció, amb 191 graduats/des, també han participat amb els seus parlaments Àlex MiquelMartí Lagresa.

El Dr. Rodrigo Cetina, Associate Dean for Education and Academic Affairs de la UPF-BSM, ha realitzat la cloenda de l’esdeveniment.

Des de l’ICAB es fa una tasca activa per col·laborar amb les millors universitats del país, per garantir que la formació dels qui s’inicien en l’exercici de l’advocacia s’adapti, no només a l’alt nivell d’exigència que requereix el Dret, sinó també a les necessitats socials de cada moment.

Actualment, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona compta amb acords del Màster d’Accés amb la UB, UAB, UPF, UOC i Abat-Oliba.