Deganat | Titulars

Jesús M. Sánchez (ICAB) i Eugenio Ribón (ICAM) destaquen la funció social de l’advocacia en el "Foro de Abogados" del Círculo Ecuestre

Els degans dels Il·lustres Col·legis de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, i de Madrid (ICAM), Eugenio Ribón, han participat aquest dijous, 2 de novembre de 2023, en un dinar-col·loqui al Círculo Ecuestre. L’acte ha estat organitzat pel "Foro de Abogados" de la centenària institució barcelonina. Un dels seus impulsors, l’advocat Josep Maria Cardellach, ha presentat i conduït l’esdeveniment, que ha comptat amb la benvinguda oficial a tots els presents per part del president d’aquest club privat, Enrique Lacalle.

Thu Nov 02 16:51:00 CET 2023

Sánchez i Ribón han projectat el rol vital dels advocats i advocades en una societat canviant com l’actual. Exhibint la seva complicitat personal i explicant experiències tant del seu exercici professional com des de les seves responsabilitats en l’advocacia institucional; els degans dels dos majors col·legis professionals del sector legal han transmès als assistents la important funció social de l’advocacia.

En un debat ric en records històrics i anàlisis presents, ambdós juristes han conclòs que la de l’advocacia és una tasca clau a l’hora d’impulsar una justícia real i efectiva. La trobada ha finalitzat amb un animat debat i amb l’agraïment dels organitzadors per les valuoses aportacions dels degans de l’ICAB i l’ICAM envers el futur del nostre Estat de Dret i l’evolució social.

El Foro de Abogados va néixer el 2021 amb l’objectiu de celebrar trobades amb personalitats rellevants que puguin compartir el seu punt de vista sobre qüestions d’interès relacionades amb la justícia. Aquest espai obert s’ha consolidat com uns dels fòrums més destacats en l’agenda d’esdeveniments del Círculo Ecuestre, club de referència a Barcelona entre professionals de tots els àmbits de la vida econòmica, política, social i cultural.