Comissió d'Advocats d'Empresa

In-house Day de la Comissió d'Advocats d'Empresa de l'ICAB: conferència i còctel

Un any més ens complau convidar-vos a l'In-House Day que tindrà lloc el dia 21 de juny a les 18.30 hores a l’aula 63 del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Enguany comptarem amb la presència del ponent Joan Francesc Cánovas, periodista i consultor especialitzat en comunicació, qui ens farà la conferència amb el títol: 'Em sap greu, però sóc advocat d'empresa! Comunica o no existiràs'.
Wed May 25 00:00:00 CEST 2016

La conferència abordarà la comunicació en el món d'avui com a un element imprescindible per a l'existència entre els nostres públics: o comuniques o no existeixes.

Un advocat que no sap comunicar és com un davanter que no marca cap gol. Un metge que tan sols diagnostica, però que no sap explicar-ho, no fa bé la seva feina. Per què avui la comunicació és tan important? Quines són les claus per comunicar amb eficàcia?

Seguidament, com ja és tradició, servirem un còctel a la terrassa de l'ICAB, on podrem retrobar-nos i compartir experiències professionals.

Us hi esperem!