Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

INSCRIPCIONS OBERTES! III Congrés de l’Advocacia d’Ofici (2021, ON-LINE)

Els propers dies 18 i 19 de març de 2021 se celebrarà el III Congrés de l’Advocacia d’Ofici (ON-LINE), organitzat per la Comissió del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Wed Mar 17 09:00:00 CET 2021

Sota el lema El valor social de l'advocacia d'ofici, els principals temes que es tractaran al Congrés seran la rellevància social del Torn d’Ofici, els efectes de la pandèmia sanitària en la jurisdicció social, els jutjats de família i de violència contra la dona, i algunes de les tasques dels metges forenses, com ARA les drogoaddiccions o la incapacitat.

També s’hi abordaran qüestions com ara la tramitació de la sol·licitud de protecció internacional (en casos de tracta d’éssers humans o de persecució per motius de gènere), la importància i la independència de l’advocacia d’ofici i la visió d’aquesta en la premsa i en la societat.

Ja teniu disponible el programa i les inscripcions AQUÍ