Guàrdies d’Assistència a la persona Detinguda a tots els partits judicials de l’ICAB

Des de l’ICAB s’estan portant a terme gestions des del primer moment en què es va originar l’actual crisi per tal de garantir els protocols de salubritat aconsellats per les autoritats sanitàries. Dins de tot el que hem pogut aconseguir, hi haurà a les dependències policials guants i líquid desinfectant a la vostra disposició. Tanmateix, us recordem la necessitat de mantenir la distància de seguretat requerida. Igualment, s’està elaborant un protocol de col·laboració amb els cos de Mossos d’Esquadra per tal de gestionar l’assistència a les persones detingudes.
13/03/2020

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (16/09/2021)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 100% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes d'agost de 2021, i el primer i segon trimestre del Pla de Foment ...
  • Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

L'ICAB participa en les Jornades de Juntes de Govern dels Col·legis de l'Advocacia que se celebren a Bilbao

L'objectiu d'aquestes jornades és analitzar els principals reptes a què s'enfronten la professió i els Col·legis.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.