Guàrdies d’Assistència a la persona Detinguda a tots els partits judicials de l’ICAB

Des de l’ICAB s’estan portant a terme gestions des del primer moment en què es va originar l’actual crisi per tal de garantir els protocols de salubritat aconsellats per les autoritats sanitàries. Dins de tot el que hem pogut aconseguir, hi haurà a les dependències policials guants i líquid desinfectant a la vostra disposició. Tanmateix, us recordem la necessitat de mantenir la distància de seguretat requerida. Igualment, s’està elaborant un protocol de col·laboració amb els cos de Mossos d’Esquadra per tal de gestionar l’assistència a les persones detingudes.
Fri Mar 13 00:00:00 CET 2020