Guàrdies d’Assistència a la persona Detinguda a tots els partits judicials de l’ICAB

Des de l’ICAB s’estan portant a terme gestions des del primer moment en què es va originar l’actual crisi per tal de garantir els protocols de salubritat aconsellats per les autoritats sanitàries. Dins de tot el que hem pogut aconseguir, hi haurà a les dependències policials guants i líquid desinfectant a la vostra disposició. Tanmateix, us recordem la necessitat de mantenir la distància de seguretat requerida. Igualment, s’està elaborant un protocol de col·laboració amb els cos de Mossos d’Esquadra per tal de gestionar l’assistència a les persones detingudes.
13/03/2020

• Comitè electoral | Titulars

RESULTATS ELECCIONS ICAB 2021: Mª Eugènia Gay, reelegida com a degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

En les eleccions celebrades el dijous 3 de juny de 2021 al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) per renovar la totalitat de la seva junta de Govern ha estat reelegida com a degana Mª Eugènia Gay, amb un total de 5.496 vots.
  • Comitè electoral | Delegació de Berga | Berga

ELECCIONS ICAB 2021: Votacions a la Delegació de Berga

De conformitat amb els acords de la Junta de Govern provisional de 13 de maig i del Comitè Electoral ICAB 2021 de 12 de maig, les votacions presencials a la Delegació de Berga tindran lloc el dimarts 1 de juny, de 9 a 14 h, a la seu de la ...
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.