Titulars | Secció de Dret Concursal

El degà de l'ICAB presideix la Subcomissió de Dret Mercantil i Concursal que acaba de posar en marxa el Consejo General de la Abogacía Española

Neix amb la vocació d'impulsar la millora de les institucions concursals i per donar resposta a l'auge que aquesta matèria viu al nostre país.

Thu May 26 10:35:20 CEST 2022

El Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) ha creat la Subcomissió de Dret Mercantil i Concursal per impulsar millores a les institucions concursals i donar resposta a l'auge que aquesta matèria està vivint al nostre país.

El degà del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, ​​Jesús M. Sánchez, presideix aquesta Subcomissió que depèn de la Comissió d'Estudis, Informes i Projectes del Consell, que dirigeix ​​el degà del Col·legi de Càceres, Juan José Flores. Aquesta subcomissió se suma a les que ja existien sobre els àmbits Penal, Civil, Contenciós-Administratiu i Laboral al si del CGAE.

Aquesta nova subcomissió està integrada, a més del degà de l'advocacia barcelonina, Jesús M. Sánchez, per Salvador González, degà del Col·legi d'Advocats de Màlaga; Yvonne Pavía, tresorera i diputada de la Junta de Govern de l'ICAB, Martí Batllori, advocat del Col·legi de Barcelona, ​​Mireia Labarias i Miguel Ángel Salazar, del Col·legi de Terrassa; José María Puelles, del Col·legi de Cadis; Adrián Thery, advocat del Col·legi de Madrid, i Jorge Fernández, del Col·legi de Cantàbria.

Aquesta Subcomissió elaborarà informes per contribuir a millorar el treball dels jutjats mercantils i així es contribuirà a facilitar la pràctica de les persones col·legiades que treballen en aquesta àrea del Dret. Aquests textos seran daccés públic, igual que la resta dels que elaboren els membres de la Comissió dEstudis, Informes i Projectes del CGAE.