Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

El Torn d'Ofici de l'ICAB, present a la jornada sobre “El futur de la Justícia Gratuïta” celebrada al Congrés

La diputada de la Junta de Govern del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona Carmen Valenzuela, com a responsable de la Comissió del Torn d'Ofici, ha assistit a la jornada “El futur de la Justícia Gratuïta”, celebrada aquest divendres 21 de gener de 2022 al Congrés dels Diputats, a Madrid.

Fri Jan 21 00:00:00 CET 2022

La sessió, organitzada pel Consejo General de la Abogacía Española, ha comptat amb la intervenció dels portaveus de Justícia dels principals grups parlamentaris.

Meritxell Batet, presidenta del Congrés, i Victoria Ortega, presidenta del CGAE, han inaugurat la jornada, que ha tingut les ponències de José María Alonso, degà del Col·legi d'Advocats de Madrid, i Antonio Morán, president de la Comissió de Justícia Gratuïta del CGAE i degà del Col·legi d'Advocats de Saragossa, per abordar la reforma de la Llei d'Assistència Jurídica Gratuïta.

Seguidament, han intervingut els portaveus de Justícia del PSOE, PP, Vox, Podemos i Ciudadanos.

Ana Pastor, vicepresidenta segona del Congrés dels Diputats, ha estat l’encarregada de tancar la jornada.

El Col·legi de Barcelona està fermament compromès amb l’advocacia d’Ofici i els més de 3.200 advocats i advocades adscrits de forma voluntària al Torn d’Ofici de l’ICAB. Un servei públic que garanteix la defensa dels drets i les llibertats de la ciutadania les 24 hores els 365 dies de l'any i que desenvolupen tots els companys i companyes adscrits de forma compromesa, valenta i independent.