Comissió d'Advocats d'Empresa

Darreres activitats de la Comissió d'Advocats d'Empresa

Resum.
Mon Dec 14 00:00:00 CET 2015
  • El passat dia 18 de novembre es va celebrar la conferència sobre el tema tantes vegades debatut i objecte de preguntes i consultes per part d'alguns dels nostres associats, que vam titular PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE COSTES JUDICIALS I HONORARIS DELS ADVOCATS IN-HOUSE, de la que van ser ponents els companys ENRIQUE ZAPATA i LUIS ROJAS. Va assistir una nodrida representació de col·legiats/des i el debat va demostrar que no és un tema pacífic. Properament es publicarà al blog de la COMISSIÓ una còpia de la presentació.
  • També el passat dia 10 de desembre vam celebrar la CONFERÈNCIA-ESMORZAR DE TREBALL sobre el tema 'SAPS QUIN PERFIL D’ADVOCAT INTERN BUSQUEN LES EMPRESES? FORMACIÓ I HABILITATS; TENDÈNCIES A ESPANYA I EUROPA. LA FIGURA DEL LEGAL INTERIM MANAGER'.  L'assistència va ser molt nombrosa i participativa i la presentació també serà publicada al blog. Va centrar i provocar molt interès la figura del Legal Interim Manager, que creiem que pot ser molt útil per a tots vosaltres. Comentar que el format CONFERÈNCIA-ESMORZAR DE TREBALL està funcionant molt bé, ja que resulta ser força convenient per als assistents i afavoreix el networking entre els companys.
  • De cara a l’any 2016 estem preparant una presentació del llibre col·lectiu recentment publicat sobre el CONTRACTE DE FRANQUÍCIA, amb la col·laboració d’alguns dels seus autors.  També estem organitzant per al mes de gener una conferència a càrrec d’un company penalista i d’una agència especialitzada en investigació, sobre com actuar en casos de sospites de conflictes d'interessos, competència deslleial, entrega d’informació secreta a competidors i altres supòsits similars dins el si d'una empresa.

Com sempre, us animem a què ens feu arribar propostes de qüestions que us interessin i nosaltres buscarem els experts que ens puguin fer una presentació per als membres de la COADE.

La COADE us desitja a tots unes bones Festes de Nadal.