Altres Cursos | Secció de Dret Lingüístic

Cursos de català i de llenguatge jurídic per a advocats i advocades (curs 2022)

Període d’inscripció: del 23 de novembre fins al 3 de desembre del 2021 (o fins que hi hagi places disponibles). Inici del curs: 10 de gener del 2022. Finalització del curs i prova final: juny del 2022

Tue Nov 23 09:43:00 CET 2021

Oferta de cursos

La Generalitat de Catalunya, mitjançant els departaments de Cultura i de Justícia, ofereix cursos dels nivells B (B2), C (C1) i llenguatge jurídic per a advocats/des, de conformitat amb el Conveni marc de col·laboració entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya i les institucions representatives dels col·lectius professionals de l’àmbit jurídic, per fomentar el coneixement i l’ús del català, de 21 de desembre de 2020.

Aquests cursos ofereixen la possibilitat de preparar el certificat de nivell B, C o llenguatge jurídic i accedir a un examen amb certificat oficial del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, equivalent al que expedeix la Secretaria de Política Lingüística.

Els certificats expedits es corresponen amb els que estableix el Marc comú europeu de referència per a les llengües: el nivell B correspon al B2, i el C, al C1.

Els cursos es basen en un sistema d’autoaprenentatge, amb exercicis autocorrectius ubicats en una Aula Virtual, el seguiment del qual comporta una dedicació total de temps equivalent a 80 hores lectives (60 hores en el curs de llenguatge jurídic).

Inscripció

Per sol·licitar la inscripció cal emplenar el formulari següent: https://forms.gle/hEcDxhamupqRUUPH9

Les persones que vulguin inscriure's al curs de llenguatge jurídic català, a més d'emplenar el formulari, han d'enviar a serveilinguistic@cicac.cat una còpia del certificat oficial de nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

Per a més informació, consulteu el document adjunt (a peu de pàgina).