Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

Creació de la Comissió de Transformació Digital de l'ICAB

El divendres 9 de febrer de 2018, al Pati de Columnes, ha estat presentada la nova Comissió de Transformació Digital del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
Fri Feb 09 00:00:00 CET 2018

Durant l’acte, el President de la Comissió de Transformació Digital i Diputat de la Junta de Govern de l’ICAB, Rodolfo Tesone, ha informat als assistents de les diferents línies de treball que haurà de desplegar la nova Comissió.

Aquestes accions es poden agrupar en:

• Prestació de serveis als advocats i advocades de Barcelona, amb la creació de la seu digital de l’ICAB, per accedir en qualsevol moment i des de qualsevol lloc a tots els recursos i serveis del Col·legi, amb un catàleg de serveis digitals.
  • Formació i capacitació, en relació a les implicacions jurídiques que la vida digital comporta i també, en les habilitats digitals dels advocats i advocades de Barcelona.
  • Prospecció i competitivitat professional, amb l’exploració i regulació de noves formes de prestació dels serveis professionals de l’advocacia
  • Innovació, investigació i regulació respecte del Dret Digital, tenint en compte l’impacte de caràcter transversal que tindrà en totes les especialitats del Dret i l’impacte social de la revolució digital.
  • Establiment de relacions estratègiques amb totes les institucions i organismes tant del sector digital com del sector legal, vinculats a la Transformació Digital del Dret, del sector legal i amb la modernització de la Justícia.
  • Mecanismes de participació directa i e-Democràcia.
  • Celebració d’actes i Congressos, amb la participació dels advocats i advocades de l’ICAB, per tal de debatre i reflexionar sobre qüestions d'interès relacionades amb les noves tecnologies, les necessitats socials associades, i les modificacions que implica en molts àmbits del Dret.

Totes aquestes línies contribuiran a aconseguir fer de l’ICAB, i dels advocats i advocades que el conformem, un referent internacional de la Transformació Digital.

Més informació > Comissió de Transformació Digital de l'ICAB

VÍDEO

Presentació de la Comissió de Transformació Digital ICAB from ICAB on Vimeo.