Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Sanitari | Titulars

Conferència on-line: 'Responsabilitat patrimonial sanitària de l'estat vs. responsabilitat civil post COVID-19'

El divendres 8 de maig, a les 12:30 hores, tancarem el cicle de conferències on-line entorn a la situació derivada del COVID-19. En aquesta ocasió es tractarà la responsabilitat patrimonial sanitària i la responsabilitat civil. La sessió serà presentada per Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB, i moderada per Jesús Sánchez, secretari de la Junta de Govern de l'ICAB, i Cristina Vallejo, diputada de la Junta de Govern.
04/05/2020

La sessió es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

Hi participaran com a ponents:

• Emilio Vega, degà del Col·legi d'Advocats de Guadalajara.
  • Luis Rodriguez Pitarque, president de la Secció de Dret Processal de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Montserrat Raga, magistrada del Jutjat del Contenciós-Administratiu núm. 5 de Barcelona.
  • Carlos Cabrera Padron, Advocat de l'Estat.

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.