Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Sanitari | Titulars | Secció de Dret Laboral

Conferència on-line 'Mesures sociolaborals per a empleats i autònoms a conseqüència del COVID-19'

El cicle de conferències on-line entorn de les novetats normatives derivades del COVID-19 arriba a la seva fi. El divendres 8 de maig, a les 10:30 hores, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelonna (ICAB) organitza la penúltima sessió sobre les mesures socials i laborals per a empleats i autònoms. Presentarà la conferència Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB, i la moderarà Jesús Sánchez, secretari de la Junta de Govern de l'ICAB.
05/05/2020

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

Hi participaran com a ponents:

• Emma Gumbert, advocada i diputada de la Junta de Govern de l'ICAB.
  • Julio J. Naveira, advocat i exdegà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Mataró
  • Mar Serna, magistrada del Social del Jutjat Social núm. 23 de Barcelona i exconsellera de Treball de la Generalitat de Catalunya.

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.