Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de la Infància i de l'Adolescència

Conferència on-line: 'Llei de Protecció a la Infància: La jurisdicció de família com Garantia dels drets de nens, nenes i adolescents'

La Secció de Dret de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB organitza el dijous 18 de juny, a les 18:30 hores, una conferència per analitzar les novetats que introdueix el Projecte de Llei Orgànica de Protecció integral a la Infància i l'Adolescència davant la violència.
15/06/2020

Moderarà la sessió M. del Pilar Tintoré, advocada i presidenta de la Secció de Drets de la Infància i de l'Adolescència de l'ICAB.

Hi participaran com a ponents Maria Dolors Lozano, presidenta de l'Associació Espanyola d'Advocats de Família (AEAFA); Mercè Mira, presidenta de la Societat Catalana d'Advocats de Família (SCAF); Xavier Abel, magistrat-Jutge del Jutjat de Primera Instància núm. 14 de Barcelona (Família) i president de la Plataforma Dret i Família; i Emelina Santana, magistrada-presidenta de la Secció 24 bis de l'Audiència Provincial de Madrid.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Lingüístic

El Voluntariat per la Llengua (VxL) s'estén entre els advocats de la mà del CICAC

Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) col·laboren novament amb la Comissió de Llengua del Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC) per impulsar la creació de parelles lingüístiques ...