Comissió de Cultura / Formació | Institucions | Titulars

Conferència on-line: 'Jurisprudència actualitat de la Sala 2a. del TS en matèria de violència de gènere'

Vídeo ja disponible.
17/06/2020

El dijous 25 de juny, a les 16 hores, l'ICAB va organitzaar una conferència on-line per tractar la jurisprudència en matèria de violència de gènere de la Sala 2a. del Tribunal Suprem. Va presentar la sessió Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB.

Va participar a la conferència Maria Auxiliadora Díaz, magistrada del Jutjat de Violència de Gènere de las Palmas. I la va moderar Carmen Valenzuela, diputada de la Junta de Govern de l'ICAB responsable del Torn d'Ofici.

La conferència es va desenvolupar  de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

Conferencia on-line: "Jurisprudencia actualidad de la Sala 2ª del TS en materia de violencia de género"

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.