Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Atorgats els Premis Luis del Castillo sobre Justícia Penal Internacional i Drets Humans i  Memorial Pedro Martín García sobre Dret processal penal

El lliurament d'aquests premis ha tingut lloc el 2 de febrer de 2023 al Saló d’Actes de l’ICAB, en el marc d’una de les sessions organitzades amb motiu de la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Thu Feb 02 13:54:00 CET 2023

Premi Luis del Castillo sobre Justícia Penal Internacional i Drets Humans 2022

El Jurat de l’Edició 2022 del Premi Luis del Castillo al millor projecte d’investigació sobre Justícia Penal Internacional i Drets Humans, integrat per la Sra. Olga Tubau Martínez, advocada, per la Sra. Berta del Castillo Jurado, advocada, pel Sr. David Querol Sánchez, president de la Comissió de Justícia Penal Internacional i Drets Humans de l’ICAB, per la Sra. Carmen del Castillo Vericat, advocada, pel Sr. Frederic Munné Catarina, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB i pel Sr. Albert Carles Subirats, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB, reunit en sessió de 25 de gener de 2023, ha adoptat, per unanimitat, els acords següents:

Atorgar una Menció Especial a:

• Natalia Torres Cadavid, pel seu projecte d’investigació “La defensa de los derechos humanos y las diferentes modalidades de detención de personas extranjeras a la luz de la jurisprudencia del TEDH: aprendiendo buenas prácticas para su asistencia letrada y el litigio estratégico en Europa.”

Atorgar el Premi Luis del Castillo 2022 ex aequo a:

• Víctor Gómez Martín pel seu projecte d’investigació “La delimitación del círculo de colectivos protegibles en los delitos de odio y discriminación: una investigación a la luz de la jurisprudencia del tribunal europeo de derechos humanos”.
  • Pol Olivet Rivera pel seu projecte d’investigació “Empresas, Derechos Humanos y Compliance a propósito de la diligencia debida corporativa”.

El lliurament d’aquest Premi tindrà lloc el proper 2 de febrer de 2023, a les 19 h, al Saló d’Actes de l’ICAB en el marc d’una de les sessions organitzades amb motiu de la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Premi Memorial Pedro Martín García 2022 sobre Dret processal penal

El Jurat de l’edició 2022 del Premi, integrat pel Sr. José Carlos Iglesias Martín, president de la Secció 2a de l’Audiència Provincial de Barcelona, per la Sra. Marta Forcada Noguera, magistrada de la Secció 2a de l’Audiència Provincial de Barcelona, pel Sr. Miguel Capuz Soler, president de la Secció de Dret Penal de l’ICAB, pel Sr. Daniel Martín Escolà, secretari de la Secció de Dret Penal de l’ICAB, per la Sra. Paz Vallés Creixell, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i pel Sr. Albert Carles Subirats, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB, reunit en sessió de 25 de gener de 2023, ha atorgat aquest Premi a:

• Laura Pérez Gil de Gómez per la seva obra “Depuración del objeto de acusación en fase de juicio oral en el procedimiento abreviado.”