Acords per a l'accés als Edificis Judicials dels diferents partits judicials

Us informem que per part del Deganat dels diferents partits judicials s'estan adoptant acords en relació a l'accés als edificis judicials dels professionals i la ciutadania, per tal de donar compliment a les corresponents mesures de seguretat.
02/06/2020

Us acompanyem els acords adoptats.

S'han trobat 10423 resultats

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 936 011 212 - EXT. 5345

La CRAJ informa: e-Justícia. Incidència en el funcionament

El Departament de Justícia ha comunicat que el proper dissabte 18 de setembre de 2021, des de les 22:00 hores i fins al dia 19 de setembre a les 4:00 horas, està prevista la realització d'una intervenció tècnica que provocarà un tall de servei ...

La CRAJ informa: Mesures d'adequació dels locutoris per a professionals del Centre Penitenciari Brians I

Com a mesura transitòria, s'han instal·lat a l’espai de locutoris d’advocats/des tres aparells mòbils de refrigeració a fi de millorar el confort climàtic en aquesta zona.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats del Contenciós Administratiu a Barcelona

Us informem que el CGPJ ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats del Contenciós Administratiu núm. 2,8,9 i 11 de Barcelona, del 27 de setembre a l'1 d'octubre de 2021.