6a Fira de l'Ocupació ICAB 2022 del 2 al 5 de maig de 2022

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB organitza una nova edició de la Fira de l'Ocupació.  Del 2 al 4 de maig de 2022, tallers innovadors PRESENCIALS. 5 de maig, Fira de l'Ocupació Virtual.

02/05/2022

Aquest 2022, amb moltes novetats, ofereix tota una setmana d’activitats per a l’actualització de competències, coneixements i eines pràctiques sobre les principals tendències al sector legal.

Del 2 al 4 de maig 2022 FORMAT PRESENCIAL, a través de:

• TALLERS INNOVADORS, WORKSHOPS I SESSIONS I VISITES GUIADES

PROGRAMA D’ACTIVITATS I INSCRIPCIONS

DIA

HORARI

ACTIVITATS formatives i de networking

TALLER INNOVADOR: Títol: Com sóc i com em veuen. Descobreix la teva marca

WORSHOP: Títol: Converses constructives per millorar el rendiment: el feedback

12.30 – 13.15h

VISITA GUIADA A LA BIBLIOTECA, amb l’objectiu de donar a conèixer tot el seu llegat i les sales que l’alberguen.

La inscripció és obligatòria i gratuïta (firaocupacio@icab.cat) i les places són limitades, a un màxim de 20 persones per visita.

10.30 – 11.15h

TALLER INNOVADOR: Ja soc graduat/ada en Dret  i ara que?

11.30 – 12.15h

TALLER INFORMATIU: Formació ICAB i Oportunitats internacionals – The Euro Lawyers Echange Program

TALLER INNOVADOR: Títol: Claus per emprendre: de la idea al pla d’empresa

TALLER INNOVADOR: Títol: Present i futur de l'advocacia digitalitzada

PROMOCIONS ESPECIALS PER ALS PARTICIPANTS

SOOP - BORSA DE TREBALL

Les persones inscrites a la Fira de l'Ocupació ICAB poden demanar la primera orientació gratuïta per millorar el seu currículum, carta de presentació i entrevista, els consells previs que necessites, demana la teva cita al soop@icab.cat. Promoció vàlida fins al 4 de maig.

SOOP - EMPRENEDORIA

Si ets emprenedor o vols emprendre, aquí tens el suport que necessites tant per crear el teu propi negoci com per consolidar-lo, t'ajudem i acompanyem en el teu creixement professional, demana cita a empren@icab.cat, SOOP-Advocacia Emprenedora.

ESTUDIANTS DE GRAU I MÀSTER D’ACCÉS  PODRAN FER-SE ASSOCIATS/DES DE L’ICAB.

Si formalitzen aquesta condició durant la Fira, tindran el primer any del carnet d’associat/ada gratuït* (a partir del segon any 8,33€ mensuals)

Per a més informació, envieu un e-mail a firaocupacio@icab.cat

• Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB segueix oferint els seus serveis presencials i on-line

Professionals amb expertesa del Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB, assessoren i acompanyen a les persones col·legiades i associades que: busquen la seva primera feina, volen fer un canvi professional o volen crear o ...
  • Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Formació ICAB | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

La Fira de l’Ocupació de l’ICAB 2017 programa diferents tallers de LinkedIn

En el marc de la Fira de l’Ocupació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el 27 d’abril de 2017 es van dur a terme a la seu col·legial dos tallers pràctics per aprofundir en LinkedIn, la xarxa professional per excel·lència.