Sol·licitud de modificació o ampliació de Torns

Torn d'Ofici | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Serveis al Ciutadà / Justícia Gratuïta / Torn d’Ofici

Sol·licitud de modificació o ampliació de Torns

Els advocats i les advocades adscrits i adscrites al Servei de Defensa d’Ofici de l’ICAB podran modificar la seva adscripció de Torns sempre i quan compleixin els requisits exigits per al Torn al qual volen accedir.

Tindran l’obligació de finalitzar els assumptes encomanats prèviament a la modificació en l’adscripció de Torns.

Els advocats i les advocades que s’haguessin donat de baixa voluntària en qualsevol dels Torns d’Ofici no podran reincorporar-se al mateix torn fins haver transcorregut un any des de la data de la baixa. Tampoc podran realitzar cap altre canvi en un període d’un any.

Excepcionalment, en el cas de concurrència de circumstàncies especials, la Comissió del Torn d’Ofici podrà proposar a la Junta de Govern l’exempció d'aquesta carència, qui autoritzarà la mateixa mitjançant resolució raonada.