Modificació d'adreces / Actualització de dades per a la Guia Judicial

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Guia Judicial, Anuncis i Publicitat

Modificació d'adreces / Actualització de dades per a la Guia Judicial

Descripció del servei

Aquest tràmit permet canviar dins les quatre adreces que tenim a les bases del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB): particular, guia (pública), despatx (T.O. i només per a exercents) i correspondència.

Tramitació

Podeu omplir el document adjunt (a peu de pàgina) i remetre’l al Servei d’Atenció al Col·legiat per fax o e-mail o bé omplir el següent formulari.

També podreu consultar i/o modificar les adreces, tant personlas com professionals, a través d'aquesta pàgina web. Per fer-ho només heu d'accedir a l'Àrea Personal. Fent clic sobre ell veureu l'apartat Les meves adreçes, des del qual podreu canviar-les.

Recordeu que per visualitzar aquests enllaços cal que prèviament introduïu el vostre usuari i contrassenya a la plana de login.

Departament / Comissió responsable

Servei d'Atenció al Col·legiat