Dona't d'alta en el Registre d’Àrbitres

CENTRE ADR - ICAB (Arbitratge)

Dona't d'alta en el Registre d’Àrbitres

DESCRIPCIÓ DEL SERVEI:

L’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, a petició del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, elabora un Registre d’Àrbitres, que podrà ser consultat a través del web col·legial i que estarà permanentment actualitzat.

DESTINATARIS DEL SERVEI:

Col·legiats i col·legiades exercents de l’ICAB i col·legiats i col·legiades exercents d’altres Col·legis d’Advocats/des.

TRAMITACIÓ:

1. Per sol·licitar la inscripció en el Registre d’Àrbitres com a col·legiats/des de l’ICAB, caldrà que accediu al TRÀMIT ON-LINE i introduir el vostre usuari i password per tal d’accedir a la vostra Àrea Personal. Un cop acceptada la política de privadesa haureu d’introduir en el sistema la sol·licitud degudament emplenada i signada, la formació i/o experiència com a àrbitre, així com la resta de mèrits que hageu consignat en la sol·licitud. La tramitació de la sol·licitud d’inscripció en el Registre d’Àrbitres és un tràmit que es realitza ON-LINE. Teniu a la vostra disposició un Manual d’Usuaris on es detallen totes les passes a seguir i que us ajudarà a resoldre tots aquells dubtes que us puguin sorgir en relació al tràmit.
  2. En el cas d’advocats i advocades no col·legiats/des a l'ICAB, per sol·licitar la inscripció en el Registre d’Àrbitres de l’ICAB caldrà que adreceu al CENTRE ADR ICAB per correu electrònic a adr@icab.cat la corresponent sol·licitud d’inscripció degudament emplenada, i que acrediteu documentalment la formació i/o experiència com a àrbitre, que consigneu en la sol·licitud. També podeu adjuntar el vostre Currículum Vitae.
  3. Un cop aprovada per Junta de Govern la vostra inscripció en el Registre, rebreu la corresponent comunicació d’aquest acord.

En qualsevol moment, també podreu modificar o actualiztar les dades ja inscrites.

En el cas dels col·legiats i col·legiades de l’ICAB, la modificació/actualització es realitza també a través del Tràmit ON-LINE (consultar Manual d’Usuari).

En el cas dels col·legiats i col·legiades d’altres col·legis d’advocats, la modificació o actualització de dades es realitza enviant la sol·licitud de modificació de dades degudament complimentada al CENTRE ADR ICAB a través de correu electrònic a l’adreça adr@icab.cat

El termini aproximat de resolució de la seva sol·licitud és de 30 dies.

PREU:

Gratuït