Observatori ICAB: enllaços d'interès

Autonòmica

Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya

Informació sobre les competències i els serveis que ofereix aquest Departament: entitats jurídiques, dret civil català, Administració de justícia, serveis

Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona és una institució de govern local que impulsa el progrés i el benestar dels ciutadans i ciutadanes del seu àmbit territorial: actualment, la província de Barcelona, 311 municipis en xarxa . Actua directament prestant serveis i, sobretot, en cooperació amb els ajuntaments

Institucions Autonòmiques

Departament d'Interior. Mossos d'Esquadra.

Cos de policia de la Generalitat de Catalunya. Organització, desplegament, serveis i comissaries.

Institucions Autonòmiques

Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC)

El Tribunal Superior de Justícia culmina l'organització judicial en l'àmbit territorial de la Comunitat Autònoma, sense perjudici de la jurisdicció que correspon al Tribunal Suprem i d'aquelles matèries que exigeixin garanties constitucionals, competència que correspon al Tribunal Constitucional.

Publicacions oficials -autonòmiques

Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya - DOGC

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) es publica diàriament de dilluns a divendres no festius, en dues edicions en català i en castellà.

La Llei 2/2007 del Diari Oficial estableix el caràcter oficial i autèntic del DOGC digital.

Institucions Estatals

Fiscalia General de l'Estat

El Fiscal General de l'Estat té la direcció superior i representació del ministeri fiscal

Institucions Estatals

Consell General del Poder Judicial (CGPJ)

Informació del CGPJ, òrgan de govern autònom del Poder Judicial, amb competència en tot el territori nacional.

Publicacions oficials -estatals

Butlletí Oficial de l'Estat-BOE