Secció de Drets de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge

Actes

No hi ha actes programats pels propers dies.

Notícies

• Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Formació | Altres Cursos | Secció de Drets de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge

Conferència on-line: 'Drets d'autor, pirateria i COVID-19'

El dimecres 20 de maig, a les 18 hores, la Secció de Drets de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge de l'ICAB organitza una conferència on-line on advocats/ades i empreses afectades ens explicaran les seves experiències relacionades amb la ...
  • Comissió de Cultura / Seccions | Departament de Biblioteca | Formació / Biblioteca | Secció de Drets de Propietat Intel·lectual i Drets d'Imatge

Novetats bibliogràfiques de Dret de la Propietat Intel·lectual. Gener 2020. Biblioteca ICAB

La Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona recopila cada mes les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg en matèria de Propietat Intel·lecual.

Conferència: ‘Mediació i arbitratge en matèria de Propietat Intel·lectual i Tecnologia’

El 26 de juny de 2019, a les 18 hores

Alta/Baixa Seccions ICAB