Secció de Dret de la Construcció

Actes

No hi ha actes programats pels propers dies.

No hi ha cursos programats pels propers dies.

Notícies

• Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Civil | Secció de Dret de la Construcció

Conferència on-line: 'Efectes jurídics del COVID-19 en dret de la construcció'

Les Seccions de Dret Civil i de Dret de la Construcció de l'ICAB organitzen dimarts 26 de maig, a les 17h, una conferència on-line per analitzar la problemàtica jurídica originada per les mesures legals adoptades pel Govern amb motiu de la ...