Comissió d'Advocats i Advocades Mediadors i Mediadores

Notícies

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Documentació de la ponència DTEM: Dret, Transparència, Ètica i MASC

Des del Centre ADR-ICAB us facilitem la documentació de les VIII Jornades Juntes de Govern que es van celebrar del 8 al 10 de setembre del 2021 a Bilbao. ...

S'han trobat 19 resultats