Webinar ICAB: Jornada Europea de Mediació 2022. JEM: Mediació i Convivència Social

El proper 20 de gener de 2022, de 16 a 18h, amb motiu de la celebració del Dia Europeu de la Mediació, des del Centre ADR-Mediació i la Comissió d'Advocats i Advocades Mediadors/es del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat organitzat un webinar sobre la Mediació i la Convivència Social.

13/01/2022

La jornada comptarà amb la participació de representants de la judicatura, de l'advocacia i professionals de la mediació experts en gestió de situacions de conflicte de caràcter comunitari, i es representarà una sessió inicial d'aquest àmbit.

Us facilitem el programa de la Jornada i us animem a participar a la mateixa.

Les inscripcions ja estan obertes a la pàgina web ICAB.

Amb la col·laboració de GEMME.

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d'Intermediació, Responsabilitat i Assegurança Col·legial (CIRAC) | Mediació

INSCRIPCIONS OBERTES! Jornada Centre ADR-ICAB Mediació i GEMME Europa els dies 10 i 11 de juny de 2022

Els propers dies 10 i 11 de juny de 2022 està prevista la realització d'una jornada al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona vinculada amb la celebració de l'Assemblea de GEMME Europa, associació dels magistrats/des europeus per a la mediació.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

El 6 de maig de 2022 comença el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), amb l'Associació Catalana de Dret Col·laboratiu i la Universitat de Barcelona, coorganitzen el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu amb inici el dia 6 de maig de 2022.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

IV Congrés de Mediació de l’Advocacia (2022). Vídeos

Del 20 al 22 d’abril de 2022 ha tingut lloc la quarta edició del Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR – Mediació ICAB. ...