Comissió de Dones Advocades | Pla Igualtat

Vine a l’ICAB i participa dels actes en reivindicació de la igualtat efectiva entre dones i homes, amb ocasió del Dia Internacional de les Dones

L’ICAB, amb motiu del Dia Internacional de les Dones, que se celebra el 8 de març de cada any, ha programat del 4 al 6 de març un seguit d’actes en reivindicació de la igualtat efectiva entre homes i dones.
Tue Feb 25 00:00:00 CET 2020

El dimecres 4 de març, a les 16 h, es parlarà de la perspectiva de gènere en l'enjudiciament. Hi participaran com a ponents Fernando Jose Lousada, magistrat destinat a la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Galícia, autor del llibre 'L'enjudiciament de gènere' i Zita Hernández, magistrada, professora de Dret Penal de l’Escola Judicial.

A les 18 h. del mateix 4 de març tindrà lloc l’acte co-organitzat entre la Comisió de Dones i Igualtat de la Intercol.legial i la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB: 'Quin camí ens queda per recórrer. Acte Intercol·legial. Dia internacional de les Dones'.

El 5 de març a les 11 h. es presentarà a la Sala de Recepcions de l’ICAB la Memòria Pla d'Igualtat 2019 de l’ICAB. A continuació, a les 11:30 h., davant la porta del Palauet Casades, es procedirà a la tradicional Lectura del Manifest amb motiu del Dia Internacional de les Dones, a càrrec de la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB i amb la presència de la Degana de l’ICAB, Ma. Eugènia Gay, i la Junta de Govern.

Finalment, el 6 de març, en el marc del Matí Digital: 'Societat Digital: Dret a igualtat i prohibició de discriminació' també es tractaran temes com l’accés de les dones a la tecnologia, les bretxes digitals i les polítiques per a la inclusió digital.

Vine a l’ICAB i participa-hi! Tu també formes part del projecte!