Comissió de Cultura / Formació | Institucions | Inspecció de Jutjats

Taula rodona ON-LINE: 'La pràctica de la prova en la nova normalitat. Les garanties constitucionals dels judicis telemàtics a la llum de la recent Llei 3/2020 de mesures processals i organitzatives de l'Administració de Justícia'

Tindrà lloc per videostreaming el 29 de setembre de 2020, a les 19h, organitzada per la Secció de Dret Penal del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
16/09/2020

Hi participaran com a ponents Jorge Navarro Massip, advocat; Carlos Echavarri Paniagua, advocat i diputat de la Junta de Govern de l'ICAB; Berta Armengol Freixes, advocada; i Maria Moreno Vera, advocada.

Moderació a càrrec de Cristina del Alcázar Viladomiu, advocada i secretària de la Secció de Dret Penal de l'ICAB.

INSCRIPCIONS ON-LINE

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats Socials de Barcelona

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària a les Seccions 3a,5a i 9a de l'Audiència Provincial de Barcelona que es portarà a terme del dia 10 al 14 de maig de 2021.

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats de Badalona

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària al Jutjat de Primera Instància núm. 2 de Badalona del 31 de maig al 4 de juny de 2021.

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats Socials de Barcelona

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats 14,15 i 27 del Social de Barcelona del 31 de maig al 4 de juny de 2021.