Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Secció de Dret Mercantil

Taller 'Role Telling. Exercint des del benestar' - ANUL·LAT

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza un taller pràctic per ajudar els professionals del Dret a gestionar de forma saludable aquelles situacions que puguin afectar-los en la salut i el benestar psicosocial.
Tue Oct 30 00:00:00 CET 2018

Cada dimecres, del 9 de gener al 13 de març de 2019, de 14:30h a 17h, tindrà lloc a la seu col·legial el programa de 'Role Telling'. L'objectiu és sensibilitzar l'advocacia de la importància del propi benestar en el personal i professional, i de la detecció precoç de les dificultats derivades de la pràctica professional, així com de la seva resolució.

En aquest taller es combinaran tècniques experiencials i vivencials, la didàctica gamificada i l'anàlisi de casos per aconseguir que els professionals descobreixin, potenciïn i extrapolin seus recursos i capacitats.

Així, durant el programa es treballaran aspectes com la identificació dels diferents perfils en els sistemes familiars i els seus patrons comunicatius i conductuals; la gestió dels pensaments, les emocions i les actituds associades a moments de situacions difícils; la comunicació efectiva; i el desenvolupament d'habilitats personals en la gestió dels conflictes o dilemes en situacions professionals habituals.

El taller de 'Role Telling' anirà a càrrec de les psicòlogues Roser Lladó Moreno i Marga Segarra Farras, sota l'organització de la Secció de Dret Matrimonial i de Família del Col·legi.

• Més informació i inscripcions (anul·lat)