Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 6 al 12 de gener de 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.

Fri Jan 12 23:20:00 CET 2024

Extracto de la Resolución de 27 de diciembre de 2023 de la Secretaria de Estado de Transportes y Movilidad Sostenible, por la que se convocan ayudas para la preservación y conservación del patrimonio histórico aeronáutico, la difusión de la cultura y la formación aeronáuticas para el año 2024.

Publicat al BOE de 12-01-2024

El cómputo del plazo para la presentación de solicitudes será de 30 días desde la publicación del extracto de la convocatoria en el BOE.

RESOLUCIÓ EDU/4457/2023, de 20 de desembre, per la qual s'obre el procediment de convocatòria pública per a la concessió de subvencions destinades a l'escolarització d'infants de zero a tres anys a les llars d'infants de titularitat privada, per al curs 2023-2024 (ref. BDNS 734892).

Publicat al DOGC d’11-01-2024

D'acord amb la base reguladora 4, les entitats interessades poden presentar les seves sol·licituds junt amb la documentació corresponent durant el termini de l'1 al 21 de febrer de 2024, ambdós inclosos, exclusivament per via electrònica utilitzant la seu electrònica de la Generalitat de Catalunya i emplenant degudament el formulari de sol·licitud normalitzat disponible a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya (http://tramits.gencat.cat) i també es podrà accedir al formulari des del web del Departament d'Educació.

Extracto de la Resolución de 22 de diciembre de 2023 de la Presidencia de la Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo, por la que se aprueba la convocatoria de los Programas de Becas MAEC-AECID para ciudadanos de países de América Latina, África y Asia 2024-2025.

Publicat al BOE de 09-01-2024

Plazo de presentación de solicitudes. Programa MASTER: becas para realizar un máster presencial en España para empleados públicos y personal integrado en los sistemas públicos de países de América Latina y Filipinas, incluidos en las estrategias bilaterales del vigente Plan Director de la Cooperación Española. Del 23 de enero al 9 de febrero de 2024. Programa AFRICA-MED: becas para estancias formativas y de investigación en España para ciudadanos de países de África y Oriente Medio, incluidos en las estrategias bilaterales del vigente Plan Director de la Cooperación Española o receptores de Ayuda Oficial para el Desarrollo (AOD). Del 23 de enero al 9 de febrero de 2024. Programa ESCUELA DIPLOMATICA: becas para ciudadanos de América Latina, África, Oriente Medio, Filipinas y Ucrania, para realizar el Máster Interuniversitario en Diplomacia y Relaciones Internacionales de la Escuela Diplomática de España. Del 5 al 19 de marzo de 2024. Programa MUSICA: becas de formación musical de excelencia para ciudadanos iberoamericanos en la Escuela Superior de Música Reina Sofía de Madrid. Del 16 al 29 de abril de 2024. Programa ASALE: becas para realizar un máster en lexicografía hispánica y estancias de colaboración formativas en las sedes de las Academias de la Lengua Española asociadas a la Real Academia Española (RAE), para ciudadanos de Hispanoamérica, Estados Unidos de América, Guinea Ecuatorial y Filipinas. Del 5 al 19 de marzo de 2024.

CONSELL NACIONAL DE LA CULTURA I DE LES ARTS

RESOLUCIÓ CLT/4275/2023, de 5 de desembre, per la qual es dona publicitat a l'Acord del Plenari del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts pel qual s'obre la convocatòria dels Premis Nacionals de Cultura de la Generalitat de Catalunya per a l'any 2024.

Publicat al DOGC de 09-01-2024

El termini de presentació de les candidatures s'inicia l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i es tanca el 9 de febrer de 2024.