Comissió d'Honoraris | Comissió Honoraris

Servei d'Informe Previ per al càlcul de la taxació de costes

La Comissió d'Honoraris de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia ha posat en marxa un servei online per ajudar els professionals de l'advocacia en la taxació de costes. Es tracta d'un servei voluntari i segur, que facilita la tasca professional i contribueix a agilitzar-ne el seu cobrament.
Thu May 14 00:00:00 CEST 2020

El servei es proporciona de forma íntegrament online i permet evitar impugnacions i reduir la conflictivitat en matèria de taxació de costes.

Per a més informació, consulta la pàgina web de la Comissió d'Honoraris.