open menu menú
Advocacia Barcelona

Sant Raimon de Penyafort 2019 | SolidarICAB

Sant Raimon 2019: acosta't al Mercat Solidari

El dilluns 11 de febrer de 2019, de 17 a 21 hores, el Centre de Formació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (c/ Mallorca, 281) es convertirà un any més en l'emblemàtic espai que acollirà diferents estands plens de productes solidaris amb ocasió del Mercat Solidari de Sant Raimon de Penyafort. Entrada lliure!
30/01/2019

Durant tota la jornada, diferents ONG posaran a la venda marxandatge i donaran a conèixer les seves línies d’actuació i els projectes en què estan treballant.

A més, entre totes les persones que s’acostin al Mercat Solidari de l’ICAB a fer les seves compres se sortejaran 3 xecs regal per valor de 100 euros per gentilesa del Centre Comercial L’Illa Diagonal de Barcelona.

L’objectiu d’aquesta cita solidària és que advocats i advocades, i la ciutadania en general, col·laborin amb les seves compres per tal de fer realitat els projectes solidaris de totes les entitats participants:

• Fundació Ànima
  • Associació Projecte Nana
  • Associació Catalana d’Afectats de Fibromiàlgia (ACAF)
  • Fundación Juan Bonal
  • Fundació Save the Children