Fundació degà Ignasi de Gispert | Fundació Ignasi de Gispert | SolidarICAB

SOLIDARICAB: ‘Panettones’ solidaris de la Fundació Ignasi de Gispert per al Nadal 2021

12,50 euros / unitat

Mon Dec 13 00:00:00 CET 2021

Com en anys anteriors,  la Fundació privada degà Ignasi de Gispert recaptarà fons amb fins socials a partir de la venda de “panettones” solidaris. Els dolços es podran adquirir -fins exhaurir existències- a la seu del Col·legi, tant al carrer Mallorca com a la Ciutat de la Justícia; a Altermútua o a qualsevol de les oficines d’Arquia Banca, per 12,50 € la unitat. Comandes per e-mail a fundacio@icab.cat

La FdIdG  es va constituir amb la finalitat de dur a terme totes aquelles tasques que es considerin adients per tal de promoure, impulsar i afavorir l’obra social en benefici dels col·legiats/des i de persones vinculades a aquests, inscrits al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, oferint ajut econòmic en situacions temporals d’infortuni, d’estat precari i/o greus dificultats per raons de malaltia, accident o jubilació.

Us animem a participar-hi. La suma de totes les aportacions farà possible ajudar a moltes persones, per això la teva col·laboració és tan important!

Ajuda’ns a ajudar!