SolidarICAB

SOLIDARICAB: Fundació Juan Bonal

Fundació Juan Bonal és una ONG creada per la Congregació de les Germanes de la Caritat de Santa Anna.
Thu May 19 00:00:00 CEST 2016

Un nou terratrèmol ha colpejat Equador, un mes després del primer sisme que va causar centenars de morts. Mentre es guarden vigílies pels morts en el primer sisme, un segon terratrèmol de 6.7 graus en l'escala de Richter ha fet tremolar la costa del país. Entre les rèpliques, l'Institut Geofísic de l'Equador ha informat de cinc tremolors, un d'ells de 5.4 graus, que s'ha produït minuts després del primer.

Fundació Juan Bonal continua treballant sobre el terreny, desenvolupant el seu projecte d'ajuda a les víctimes dels terratrèmols. La planificació inclou una primera fase, en la qual actualment es treballa, d'atenció humanitària urgent, amb la provisió de béns de primera necessitat, i una segona fase de disseny d'estratègies de desenvolupament a més llarg termini, i que es plantejarà en base a l'anàlisi que les Germanes de la Caritat de Santa Anna fan sobre el terreny.

La Fundació ha habilitat dos números de compte en els que podeu aportar el vostre donatiu per contribuir a alleujar el sofriment de les víctimes i aquè  recuperin de mica en mica la normalitat:

• Ibercaja - ES77-2085-0129-03-0330053678
  • Banc Popular - ES68-0075-0006-04-0702713158