Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Centre ADR - ICAB | SolidarICAB

SOLIDARICAB: Fira Internacional de la Mediació (Divendres 23 d'abril 2021)

Webinar solidari per la pròxima diada de Sant Jordi, el divendres 23 d'abril de 2021.

16/04/2021

L'acte té l'objectiu de difondre llibres sobre mediació per evidenciar la importància d'aquest mecanisme de resolució de conflictes en l'actualitat.

La Fira Internacional de la Mediació comptarà amb la col·laboració de prestigiosos autors relacionats amb el món de la mediació i de diversos àmbits.

PONENTS I OBRES:

• Gloria Novel: La mediación en épocas de crisis. Mediación en salud y mediación organizacional, desarrollando un modelo de éxito compartido
  • José Miguel Valle: El triunfo de la inteligencia sobre la fuerza y Ensayos desde el confinamiento
  • Elena Baixauli: En busca de la humanidad, más allá de los sueños
  • Helena Soleto: Mediación y MASC: técnicas y ámbitos
  • Encarna Leal, Mª Dolores Hernández y Nuria Calvo: ¿Qué le dice la liebre al soldadito de plomo? Herramientas para la gestión de la convivencia en espacios de ocio, deporte y tiempo libre
  • Pascual Ortuño: Hijos ingratos y Hacia una justicia sin jueces
  • Luis Argudo Périz: La mediación y la justicia en el siglo XXI
  • Emiliano Carretero: La mediación civil y mercantil en el sistema de justicia
  • Carlo Pilia: Aspectos de la mediación en el ámbito europeo

Les persones que es vulguin inscriure hauran de realitzar una donació de 25 euros i rebran a casa un exemplar en paper del llibre que vulguin.

Aquesta donació anirà destinada a l’Associació per a la Defensa dels Drets de la Infància i la Adolescència (ADDIA).

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.
  • Fundació degà Ignasi de Gispert | Fundació Ignasi de Gispert | SolidarICAB

SOLIDARICAB: ‘Panettones’ solidaris de la Fundació Ignasi de Gispert per al Nadal 2021

12,50 euros / unitat