SolidarICAB

SOLIDARICAB: Associació SaóPrat

Un oli d’oliva premium que transforma la vida de moltes persones.
Thu Nov 22 00:00:00 CET 2018

L’Associació SaóPrat ha dissenyat per aquest Nadal un oli d'oliva premium, un producte socialment responsable que pot ser un bonic detall per regalar a treballadors, clients, proveïdors o fer un amic invisible.

Els autors de les il·lustracions que podeu veure a l’ampolla i al pot de les olives han estat realitzades per cinc joves de SaóPrat del curs de formació de disseny gràfic.

Amb la teva compra estaràs ajudant a construir un món més just amb igualtat d’oportunitats per a tothom.

Per a més informació del projecte i fer les comandes:

T. 670 576 410

miolivoysaoprat.net@saoprat.net

L’Associació SaóPrat és una entitat socioeducativa, sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública, que neix el 2004 a El Prat de Llobregat.

A SaóPrat acompanyem infants, joves i famílies en situació de vulnerabilitat perquè recuperin motivacions i desenvolupin les seves capacitats personals, socials i laborals i puguin construir-se un projecte de vida digne i autònom.

Si vols conèixer els nostres projectes entra a www.saoprat.net