Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació / Biblioteca

Màster en Dret Laboral i RRHH. Format ON-LINE. Inici gener 2021. MATRÍCULA OBERTA!

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza una nova edició del Màster d’especialització jurídica en Dret Laboral i RRHH, en format ON-LINE i amb inici durant el 25 de gener de 2021. Una excel·lent oportunitat per formar-se com a laboralista.

17/12/2020

L’objectiu principal del Màster ON-LINE en Dret Laboral i RRHH de l'ICAB és la formació pràctica de l’advocat/da, per dotar-lo de destresa i experiència en el camp de les relacions laborals, tant si exerceix com a advocat/da, com si presta servei en departaments jurídics i laborals assessorant a empreses i treballadors/es.

El sistema utilitzat és el d’immersió en casos pràctics per consolidar així els coneixements teòrics. El Màster està adreçat a Llicenciats/des i Graduats/des en Dret i a Diplomats/des en Relacions Laborals o Graduats/des Socials que vulguin completar la seva formació teòrica amb la pràctica professional necessària per exercir com a advocat/da o com assessor/a laboral.

El quadre docent està format per advocats/des en exercici, per magistrats i per advocats/des de l’Administració o similar.

L’horari del Màster serà de dilluns i dimecres, de 18 a 21 hores, mentre que les classes del Mòdul IV sobre RRHH es faran els divendres, maig 2021, 30 hores lectives (de 14 a 16 hores). Format ON-LINE, amb videoconferències en directe.

HI HA TRES OPCIÓ DE MATRÍCULA:

Per a més informació, contacteu amb el Departament de Formació (masters@icab.cat).