Ukrainian Population Assistance

Recollida d'aliments del 2 al 18 de març de 2022: l'ICAB, amb Ucraïna

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) impulsa una campanya solidària de recollida d'aliments per a la població ucraïnesa arran de la invasió de Rússia a Ucraïna.

Fri Mar 04 00:00:00 CET 2022

Del 2 al 18 de març de 2022, es poden portar a la seu col·legial aliments no peribles com arròs i llegums (secs, cuits i en conserva), llet, sucs de fruita, pasta, conserves (de peix, carn, verdures) oli, melmelada, sucre, cacau en pols i cafè soluble.

Es disposa d’un sol punt de recollida situat a Mallorca, 283 (entrada pel Palauet, cantonada Roger de Llúria) dins l’horari habitual (de dilluns a dijous de 9 a 18h i els divendres de 9 a 14h).

Us animem a col·laborar-hi!

L’Advocacia amb l’Agenda 2030